Labioplastie

Labioplastia este intervenția chirurgicală care urmărește simetrizarea,
reducerea sau armonizarea zonei labiale astfel încât să se ajungă la un aspect normal, natural.

Operația de micșorare a labiilor crește semnificativ confortul și încrederea în sine a pacientei.

Avantaje:

• Intervenția de labioplastie este o operație cu un grad de dificultate scăzut, care nu implică complicații.
  • Intervenția se realizează sub anestezie locală sau generală, în funcție de organismul și necesitățile fiecărui pacient, iar intervenția durează aproximativ 1 oră.

Cu ajutorul acestei proceduri se pot trata:

– probleme estetice: mărimea, distanțarea și lungimea labiilor interne sau externe

– problemele apărute în timpul actului sexual: durere, tumefiere,
disconfort și iritații

– problemele din timpul exercițiilor fizice: durere, disconfort, iritații

Ce se întâmplă după intervenție?

După intervenție zona va fi tumefiată și inflamată. Este posibil să simțiți un ușor disconfort în zona pubiană, însă în 1-2 săptămâni aceste simptome vor trece treptat cu ajutorul medicamentelor prescrise de medic. Firele se vor topi de la sine, astfel că nu este necesară înlăturarea medical a acestora.
Cicatricile sunt insesizabile după vindecare iar rezultatele sunt definitive.

Va dura aproximativ 3 luni până când labiile se vor vindeca complet, și se recomandă evitarea contactului sexual timp de 6 săptămâni de la data intervenției.

Igiena trebuie să fie una corectă în această perioadă și trebuie respectate toate indicațiile medicului.

Labioplastie cu anestezie generală : 2000 Euro

Labioplastie cu anestezie locală : 1600 Euro